HP Mini 311- In Da’ House

So, auzisem de ceva timp ca pe la noi circula o varianta de test a vestitului netbook de la HP, mini 311, care are tehnologie nVidia ION incorporata. Fan al ION-ului ma stiti deja. Stiti si cam ce poate. Doar v-am aratat destule filmulete. Deci am auzit, mi-a placut ideea, am inceput sa adulmec, l-am cautat si, iata ca, prin bunavointa celor de la HP l-am adus si pe biroul meu.

Continue reading

Sony HX5 – hands on

La acelasi eveniment Sony Vaio am vazut si o micuta camera foto pe care de-abia o asteptam si la noi, modelul HX5. O camera despre care v-am spus mai multe, aici.  Draguta, eleganta, usoara si cu dimensiuni chiar mici. Deocamdata era doar o versiune “beta”, pe care o astept si in “laboratoarele” Imi Doresc. Poate cine stie, saptamana viitoare o sa vad Barcelona alaturi de ea. Ce zici Daniela? 😀

Vaio Evolutionary: noile game de portabile

Legat de micul concurs pe care l-am pus la cale ad-hoc saptamana trecuta, unii dintre voi au avut dreptate: Sony au lansat astazi noi colectii de laptopuri, cele mai importante fiind cele 4 serii – F, Z, Y si EB. Nici seria de netbook-uri – W-  nu a fost uitata, ea avand un nou procesor la dispozitie  dar si o carcasa alba, pe langa cea maro pe care o cunoasteti deja. Am luat parte la eveniment, asa ca va aduc si voua cateva noutati de acolo.

Gama Vaio lansata astazi reprezinta o noua etapa in evolutia portabilelor Sony, o parte bazata pe noi caracteristici tehnice care se invart in jurul noii generatii de procesoare Intel (i3, i5 si i7), cealalta bazata pe servicii pentru utilizatori prin intermediul unor aplicatii software proprietare cum ar fi Vaio Care si PMB (Picture Motion Browser).

Continue reading