Pink – Extraordinara la Premiile Grammy

Update: Videoclipul inregistrat cu IAMM-ul NTR62L a adunat pana acum 112000 vizualizari pe Youtube.. Prea tare!

Grammy’s, TVR, Bon Jovi si ….(Iamm)

Aseara, in timp ce pe TVR1 se difuza reluarea premiilor Grammy, l-am pus la treaba pe micutul Power Recorder de la Iamm (NTR62L). Adica, am inregistrat momentele care mi s-au parut mai interesante.

Cum am realizat conexiunea? Pai, am luat Euroscart-ul  din box-ul digital si am conectat-o la media-recorder si, din acesta, am captat semnal video in televizor prin intermediul conectorului HDMI. Nimic mai simplu. Media-recorder-ul a “vazut” din prima semnalul video fara nicio problema.

Morala? Cand vrem sa inregistram ceva care se difuzeaza la TV in format digital, nu mai trebuie sa ne “chinuim” cu un tuner TV conectat la un computer, cu softuri pentru captura, etc. Avem o cutiuta ca asta langa televizor si rezolvam problema simplu si usor.

Nu puteam sa nu va dau si un mic exemplu de filmare. Nu? Pai:  Bon Jovi – Livin’ On A Prayer.

PS. Sa-mi spuneti daca mai vreti. 😀

Olympus ridica stacheta: 30x

Cei de la Olympus ne prezinta noua lor camera foto compacta, SP-800UZ, care are un imens zoom optic de 30x (28-840mm). Si nu numai atat. De mult nu am mai vazut o camera foto cu memorie interna. Aceasta are nu mai putin de 2GB.

Se mai lauda cu un incredibil senzor de 14 megapixeli, un LCD de 3 inchi in format 16:9, fotografiere secventiala la 10 fps, stabilizarea duala a imaginii si inregistrare video HD.

Continue reading