Imagini Panoramice cu Sony Nex 3


Sony Nex 3, o camera foto de curand lansata si la noi in tara, incepe sa imi placa. Momentan, m-am jucat (in disperare pot zice) cu functia de fotografiere panoramica. Una dintre cele mai simple si mai intuitive pe care le-am utilizat pana acum. Nu avem foarte multe de facut in acest caz: doar alegem functia, apasam butonul declansator si, apoi, balansam camera de la stanga spre dreapta pana termina fotografierea in rafala.  Nu spun ca vor iesi panorame perfecte din prima incercare. Iti trebuie putina experienta de lucru si, cel mai important, cadrul perfect. As cumpara-o numai pentru aceasta functie. 😀
Cateva incercari, pe urmatoare pagina.

3 Responses

  1. unde gasim aparatul in Romania si in ce bani?

  2. mda gasisem doar review-uri. Vreau sa imi schimb zilele astea un sony cyber-shot putin mai vechi si modelul acesta pare foarte interesant. Am avut si dslr dar nu prea ma impac cu dimensiunile. Ce m-ar interesa ar fi cum scoate culorile. Pe vechiul sony am impresia ca ies cam sterse in anumite conditii de lumina.

Leave a Reply

