Cu mainile pe: Samsung Galaxy Tab 10.1

Da mai dragutilor, trebuia sa va spuna mosul cateva cuvintele si despre tableta Galaxy Tab 10.1. Pai nu? Ca doar nu era sa va las asa, sa adormiti fara sa o vedeti putin si in manutele mele dibace. ๐Ÿ˜€

Ce va pot spune? Mi-a placut de cum am vazut-o. Are un design superior Tab-ului de 7 inchi, este mai usoara, mai eleganta, acum arata ca o concurenta adevarata pentru iPad-ul celor din Calea Intunericului. ๐Ÿ˜€ Mai adaugam ecranul mult mai generos de 10.1 inchi cu rezolutia de 1280×800 pixeli, procesorul dual-core la 1 Ghz si avem un echipament care se misca incredibil de bine. Nu prea mi-a placut mie interfata setata pe ea, acolo la fata locului, dar aceasta se comporta foarte, foarte bine. O tableta care poate filma in rezolutii full HD dar si poate reda materiale video la aceeasi rezolutie este un echipament dedicat divertismenului absolut. Ecranul afiseaza imagini clare, culori vibrante, parcurgerea meniurilor si deschiderea aplicatiilor se realizeaza fara blocari sau intarzieri in raspuns. Mai multe detalii tehnice ale ei, aici.ย Nu am avut timp sa imi dau seama ce aduce nou Honeycomb-ul. Am remarcat doar o alta structura sau asezare a meniurilor, o alta metoda de accesare a lor.

Cunosc pe cineva, nu spui cine, persoana importanta (nu e becher ๐Ÿ˜€ ), care a spus ca este o tableta pe care si-ar cumpara-o.

Nu se stie daca, cand si la ce pret va fi in Romania. Eu sper totusi ca o vor aduce prin aprilie sau mai.

Un mic videoclip plus inca cateva fotografii, pe urmatoarea pagina.

Galeria foto mai intai:

Si acum o mica filmare, cam greu realizata pentru ca nu prea puteam sa o manevrez si sa si filmez in acelasi timp. Cu o mana butonam, cu cealalta filmam. Asa este, aveti dreptate, mi-ar fi trebuit un trepied.

Leave a Reply

