Panasonic Convention 2011: Assasin’s Creed Demo (video)

Noua platforma de gaming a celor de la Panasonic era demonstrata live in spatiul expozitional al Conventiei de la Londra. Si, surpriza, cine se juca mai abitir? Chiar Ezio fratilor… Ezio se distra cu noul controller Panasonic pe un televizor 3D, tot Panasonic. Si, pot spune ca se vedea foarte bine jocul. Am incercat si eu controller-ul dar, cum nu eram obisnuit cu el, nu prea mi-a iesit mare lucru.

*Filmat cu un un Panasonic GF2.

2 Responses

  1. […] Panasonic Convention 2011: Assasin’s Creed Demo (video) Wed Feb 16, 2011 8:43 am Noua platforma de gaming a celor de la Panasonic era demonstrata live in spatiul expozitional al Conventiei de la Londra. Si, surpriza, cine se juca mai abitir? Chiar Ezio fratilor… Ezio se distra cu noul controller Panasonic pe un televizor 3D, tot Panasonic. Si, pot spune ca se vedea foarte bine jocul. Am incercat si […] […]

  2. […] a lansat oficial la Convention 2011 gama extinsă de televizoare 3D pentru anul acesta. Printre ele, modele cu plasmă și LCD, cu […]

Leave a Reply

