HP vrea sa fie mai “cool” decat Apple

Fiecare companie are un scop, un obiectiv strategic pe care vrea sa-l atinga. De exemplu Samsung vor sa devina numarul unu pe piata telefoniei mobile. Nokia, normal, vrea sa-si pastreze acest loc. Si exemplele pot continua. Toate companiile vor primul loc pentru ca acesta inseamna pana la urma venituri mai mari. Money! Ca$h! Bani! Multi Bani!

Scopul HP, conform celor spuse de noul CEO Leo Apotheker, este acela de a deveni o companie mai “cool” decat Apple. De altfel, cred ca toti producatorii se uita cu jind la conturile Apple si vor sa fie mai “cool” decat ei. In cazul HP, aceasta se traduce intr-o oferta de produse si servicii pe masura, cu atribute care sa atraga in special piata consumer, potentialul acesteia fiind intr-o crestere exponentiala. Au inceput sa faca pasi importanti in acest sens, in primul rand prin liniile de laptopuri Pavilion, netbook-urile in editie Vivienne Tam precum recentele colaborari cu Rossignol sau Dr. Dre. Dar, inca nu este de ajuns. Mai avem pana cand, privind la orice produs HP, vom zice ca este “cool”, WOW!  Majoritatea device-urilor lor inca reflecta aceea senzatie de business care le respira prin toti porii, insusire pe care o vor elimina foarte greu, ea fiind adanc inradacinata in special in subconstientul nostru.

Leo isi exprima speranta ca si in noua Era a cloud computingului HP va fi lider de piata, compania condusa de el dispunand de puterea tehnologica si resursele necesare pentru a-si atinge scopul mult ravnit. Spera ca intr-o zi lumea sa se gandeasca in special la produsele HP ca fiind unele “cool” si nu la cele Apple.

Un alt pas important pe care il vor face se va desfasura in data de 9 februarie, cand vor lansa produsele mobile realizate in colaborare cu Palm, bazate pe noul WebOs. Se pare ca brandul Palm va disparea din context, ramanand in fata ochilor nostri numai cel HP.

Via.

Advertisements

2 Responses

  1. […] HP vrea sa fie mai “cool” decat Apple Sat Feb 05, 2011 16:02 pm Fiecare companie are un scop, un obiectiv strategic pe care vrea sa-l atinga. De exemplu Samsung vor sa devina numarul unu pe piata telefoniei mobile. Nokia, normal, vrea sa-si pastreze acest loc. Si exemplele pot continua. Toate companiile vor primul loc pentru ca acesta inseamna pana la urma venituri mai mari. Money! Ca$h! Bani! Multi […] […]

  2. […] all-in-one din seria Touchsmart. Se pare ca cei de la HP isi iau rolul in serios pentru ca, dupa cum va spuneam acum doua zile, vor sa devina o companie mai “cool” decat Apple. Si, dupa cate vad eu, sistemele astea […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: