Eveniment lansare GT5 in cateva imagini

In aceasta seara am dat o fuga si pe la evenimentul de lansare al jocului Gran Tourismo 5. Am ajuns cu oarecare intarziere din cauze de orientare in spatiu, eu nefiind un mare connaisseur al locatiei cluburilor bucurestene. La acest subiect sunt total depasit. 😀

Despre joc, ce va pot spune? Pai, este simulatorul pe care toata lumea il astepta. Puteti conduce peste 1000 de masini, in peste 20 de locatii diferite. Si, poate cel mai important aspect, poate fi jucat si in 3D. De catre cei care au asa ceva acasa. O sa revin cat de curand cu mai multe detalii despre el. Mai ar fi cate ceva de spus si de efecte avansate, mai reale sau de faptul ca masinile se pot defecta in timpul cursei. Am promis, voi reveni. Inca nu stiu mai multe amanunte despre joc.

Acolo, la eveniment adica, ce sa vezi? Console PS3 peste tot, cuplate la televizoare 3D sau 2D Sony. Aveau chiar si un stand special cu volan, pentru temerarii care doreau experiente mai intense. Am incercat si eu un traseu mai usurel dar… Dar imi mai trebuie antrenament. Este cu mult mai greu decat Prologue-ul pe care il joc de aproape 1 an. Pe de alta parte, gamerii mai experimentati prezenti pe acolo, erau multumiti de calitatile jocului, unii mai entuziasmati comparand-ul cu o experienta reala. Aici, ma abtin. Nu am jucat niciodata la nivelul lor si nici de experiente reale de raliu nu am avut parte. Si, s-ar putea nici sa nu vreau. 😀

Pe game-shop.ro are un pret de 259 lei.

Cateva imagini de la eveniment, pe urmatoarea pagina.

3 Responses

  1. Sa inteleg ca poza cu mine n-a iesit?:D:D:D

  2. cum de am ratat asta nust .. si la gang…

Leave a comment