Toamna, in sufletul meu

La plimbare, prin Toamna, cu un Lumix GH2 in desaga…

3 Responses

  1. […] Toamna, in sufletul meu Wed Oct 27, 2010 10:58 am La plimbare, prin Toamna, cu un Lumix GH2 in desaga… […]

  2. Imi plac pozele. Se vede ca e profi camera. Preferatele mele? Primele 4 imagini. Iar prima am pus-o wallpaper pe desktop.

    Si eu, in urma cu cateva zile, am facut un photo shooting frunzelor si copacilor tomnatici. 2-3 fotografii le-am postat pe blog. Camera mea nu e nici pe departe profesionala, dar am reusit sa fac cateva poze de care sunt multumita.

Leave a Reply

