Parisul, poate altadata

Cateva ore petrecute in Paris. Nu destule pentru a ma convinge. Parisul mi s-a parut prea geometric, prea grandios, prea rece, prea murdar in comparatie capitale sau orase europene. Si, poate prea scump. ๐Ÿ˜€ O bere de 500 ml aproape 10 Euro. Mon Dieu!

Poate nu am fost eu in dispozitia necesara in cele cateva ore petrecute. Poate nu am vizitat ce trebuia. Poate sunt prea obosit acum. Poate… Alta data…

Sa vedem ce chestii interesante ne comunica Canon maine (azi).

Cateva imagini, pe urmatoarea pagina.

6 Responses

  1. I hate you! ๐Ÿ˜› Cand iti iei colegul favorit cu tine?:D

  2. […] Parisul, poate altadata Tue Oct 12, 2010 1:43 am Cateva ore petrecute in Paris. Nu destule pentru a ma convinge. Parisul mi s-a parut prea geometric, prea grandios, prea rece, prea murdar in comparatie capitale sau orase europene. Si, poate prea scump. O bere de 500 ml aproape 10 Euro. Mon Dieu! Poate nu am fost eu in dispozitia necesara in cele cateva ore […] […]

  3. ce poze frumoase ๐Ÿ™‚ desi trebuie sa iti spun ca cel mai mult imi place panorama ๐Ÿ˜› have fun!

  4. Deci… ๐Ÿ™‚
    Eu vreau toate pozele de la Paris ca imi trebuie. Astea’s toate?

  5. Tati, Parisul nu este pt oricine! Tb sa il simti, sa te contopesti cu el. Este un oras incantator, e una din minunatiile acestei lumi. De-aia e si berea asa scumpa (te-am avertizat doar)!

Leave a Reply

