Panasonic Lumix LX5 – Macro World

Ma joc de vreo saptamana cu noua camera foto compacta LX5 de la Panasonic, ba nu, de la Leica, glumeam.. de la Panasonic. 😀

In primul rand, am ramas surprins de modul ei de fotografiere macro, cred ca unul dintre cele mai performante pe care le-am intalnit pana acum la o compacta. Practic,  chiar daca te apropii la numai 1 cm distanta de subiectul pe care vrei sa-l suprinzi in cele mai mici detalii, camera poate focaliza fara probleme. Ca sa va demonstrez, am facut astazi cateva fotografii de acest gen. Sper sa va placa.

Daca mergeti pe urmatoarea pagina…

2 Responses

  1. […] Panasonic Lumix LX5 – Macro World Wed Sep 22, 2010 21:57 pm Ma joc de vreo saptamana cu noua camera foto compacta LX5 de la Panasonic, ba nu, de la Leica, glumeam.. de la Panasonic. In primul rand, am ramas surprins de modul ei de fotografiere macro, cred ca unul dintre cele mai performante pe care le-am intalnit pana acum la o compacta. Practic,  chiar daca te […] […]

  2. […] 2. Functia macro a obiectivului, un alt atu incontestabil. Practic, daca il apropii de obiectul/planta/insecta pe care il/o doresti fotografiat(a), va putea focaliza, chiar si de la distante de 1cm. O facilitate care mi-a placut foarte tare, eu fiind un mare amator de fotografiere macro. O functie care pe un DSLR se poate realiza cu obiective scumpe. Alte cateva rezultate macro, aici si aici. […]

Leave a Reply

