IFA Berlin 2010: Hala Philips (Part Two)

Philips, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata electronicelor si electrocasnicelor la nivel mondial, au avut un show expozitional pe masura. Ne-am bucurat de cele mai importante linii de produse ale lor, pornind cu tehnologia 3D, continuand cu linia de echipamente audio, cu cele home theater, cu accesoriile audio sau pentru computer, cu playerele portabile si castile destinate activitatilor sportive (cele din seria Activa ) si terminand cu ultimele modele de electrocasnice, cum ar fi prajitorul cu aer sau expresoarele Saeco.

Totul a fost prezentat intr-o maniera simpla, cu gust, asa cum ii caracterizeaza motto-ul “Sense and Simplicity”. Un spatiu primitor, cald, in care accentul era pus pe confort si utilitate, nu putine fiind zonele in care produsele electronice erau expuse alaturi de cele electrocasnice, asa cum intalnim in orice casa. Toate produsele, de la televizoare pana la aparatele de ras, puteau fi admirate si chiar testate.

Am remarcat camerele/zonele special amenajate pentru auditiile muzicale, unde erau puse in valoare sistemul cu andocare Fidelio DS9000 sau mini sistemul cu boxe Soundsphere. Una dintre punctele de atractie principale era si cea dedicata tehnologiei 3D, unde Cinema-ul 21:9 era vedeta incontestabila. Nici spatiile pentru electrocasnicele de bucatarie sau liniile de expresoare Saeco nu erau mai putin animate. Toti vizitatorii catre treceau pe acolo, se bucurau de gustul delicat si extraordinar al unui Capucino sau al unei Cafe Latte, facute pe inteligentul expresor Saeco Exprelia. Sau de cel al cartofilor “prajiti” cu aer, intr-un Philips AirFryer, care au un continut de grasimi cu 80% mai putin decat cei gatiti cu ulei. Ultima masina electrica de barbierit, Senso Touch 3D, era testata la maxim de toti barbosii care treceau pe acolo. O alta zona era cea dedicata colaborarii dintre Philips si O’Neill, rezultatul fiind casti care, pe langa un sunet deosebit si puternic, se prind confortabil pe cap si au o rezistenta sporita, ele fiind dedicate celor care presteaza activitati dinamice, sportive. Sunt Testate pe Animale, Tested On Animals, acesta este motto-ul lor. Cool!

Am uitat ceva? Se prea poate, erau atat de multe expuse acolo. Puteti afla toate detaliile de pe site-ul dedicat, http://www.ifa.philips.com/.

Alte cateva fotografii, in continuare. Voi reveni in curand si cu exemple video.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: