Logitech iLuminata K800: Stinge Lumina te Rog!

Nu-i asa ca unora dintre voi le place sa lucreze la computer pe intuneric? Poate ca asa va simtiti mai in largul vostru. Si nu-i asa ca mai aveti probleme, din cand in cand, cu nimerirea tastelor? Recunoasteti.. Eu recunosc.. πŸ˜€ Sunt alcoolic :))

Iata ca, Logitech va poate scuti de toate neplacerile cauzate de intunericul care va inconjoara atunci cand lucrati la computadores. Pe modelul Illuminated K800 nu aveti cum sa nu-l vedeti pe intuneric. Beneficiaza de iluminare din spate, activata deΒ  senzori care detecteaza degetele noastre cand se apropie de ea. Cand degetele pleaca de pe tastatura, iluminarea scade in intensitate, economisind in acest fel energia.

Si inca ceva, este prima tastatura wireless cu tastele luminate pe care o vad. Pana acum, toate tastaturile de acest tip erau cu fir. K800-se reincarca printr-un port mini USB, autonomia fiind de aproape 10 zile.

Este compatibila cu receptorul Unifying si va fi disponibila pe piata din luna septembrie, la un pret de aproape 100 de Euro!

Asa ca, Stingeti lumina va rog! Eu lucrez aici, sunt Eco! Economisesc energia!

3 Responses

  1. […] Logitech iLuminata K800: Stinge Lumina te Rog! Wed Aug 18, 2010 18:59 pm Nu-i asa ca unora dintre voi le place sa lucreze la computer pe intuneric? Poate ca asa va simtiti mai in largul vostru. Si nu-i asa ca mai aveti probleme, din cand in cand, cu nimerirea tastelor? Recunoasteti.. Eu recunosc.. Sunt alcoolic ) Iata ca, Logitech va poate scuti de toate neplacerile cauzate de intunericul […] […]

  2. Nu, n-am probleme cu nimerirea tastelor si cine are dar ii place sa lucreze pe intuneric cred ca se descurca cu lumina de la monitor in caz de nevoie.
    Ah, also don’t drink and pc πŸ™‚

    • sa stii ca unii sunt mai orbi din fire… eu nu ma descurc numai cu lumina de la monitor.. poate este prea departe πŸ˜€
      iar drink and pc.. nu am ce-i face…

Leave a comment